اخبار پاور بانک

کامپیوتر All-in-One سرفیس استودیو 2 (Microsoft Surface Studio 2) همراه با پردازنده نسل هشتمی اینتل و سرعت گرافیکی بیشتر معرفی شد. مایکروسافت، کامپیوتر بدون کیس سرفیس استودیو ۲ را سریع‌ترین سرفیس خود نامیده است.

کامپیوتر All-in-One سرفیس استودیو 2



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 16 مهر 1397برچسب:, :: 14:33
صدری سعیدی

سرفیس استودیو 2 (Microsoft Surface Studio 2) نام جدیدترین و قدرتمندترین کامپیوتر بدون کیس مایکروسافت است. در این بخش، نگاهی اجمالی به مشخصات و امکانات سرفیس استودیو ۲ خواهیم داشت.

 روز گذشته، نسل جدید سرفیس استودیو با طراحی آشنا، نمایشگر بزرگ 28 اینچی با نسبت 3:2 و لولای کلاسیک Studio که به کاربران اجازه می‌دهد این All-in-One غول‌پیکر را به یک صفحه تخت تبدیل کنند، در نیویورک معرفی شد. بخش خارجی و احساسی که از کار با آن به کاربر منتقل می‌شود، دقیقا مثل دستگاهی است که دو سال پیش شاهد عرضه آن بودیم. مایکروسافت ضمن افزایش 22 درصدی کنتراست صفحه، نمایشگر را هم 38 درصد روشن‌تر کرده است. هرچند، شاید در نگاه اول متوجه این تغییرات نشوید.

سرفیس استودیو 2



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 16 مهر 1397برچسب:, :: 14:30
صدری سعیدی

یک قابلیت مبهم در نرم افزار توسعه Xcode کمپانی اپل باعث ارتقای اپلیکیشن های ۳۲ بیتی اپل واچ به نسخه های ۶۴ بیتی طی ماه گذشته شده که یک توفیق اجباری و غیر منتظره برای توسعه دهندگان این اپ ها به شمار می رود.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 16 مهر 1397برچسب:, :: 14:3
صدری سعیدی

شرکت معروف ایمیل مارکتینگ میل‌چیمپ به تازگی از علامت تجاری جدید خود رونمایی کرده است. ظاهر عجیب و غریب برند جدید میل‌چیمپ دلایل مختلفی را به همراه دارد.با رشد شرکت‌ها، معمولا برند‌های آن‌ها نیز رشد می‌کند. در بیشتر موارد این رشد به صورتی است که غرابت و پیچیدگی یک استارتاپ جای خود را به برند‌هایی صاف و ساده می‌دهند که همیشه با آن‌ها برخورد می‌کنیم؛ به عنوان مثال فونت sans serif یکسان و همیشگی که پایه و اساس متون google، AirBnb ، و Pinterestشده‌اند.

برندسازی جدید و عجیب میل‌چیمپ

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 16 مهر 1397برچسب:, :: 13:24
صدری سعیدی

در دهه‌ی اخیر، ما شاهد پیشرفت‌های سریعی در زمینه‌ی Audio بوده‌ایم که با شروع هر ساله، اسپیکرهای پیشرفته‌تر و ارزان‌تری ارائه می‌شوند. برترین اسپیکرهای امروزی را شما میتوانید با اپلیکیشن به راحتی کنترل کنید. اسپیکرهای جدید، به شما امکان می‌دهد از طریق اتصال بلوتوث، وای‌فای و NFC به دستگاه‌هایی مانند تبلت و گوشی مورد نظرتان وصل شده تا فایل‌های صوتی خودتان را به صورت آنلاین پخش کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


           

آمارها نشان می‌دهند که تعداد مشترکان سرویس اپل موزیک در آمریکا از سرویس استریم اسپاتیفای پیشی گرفته است.

 
جدیدترین گزارش Digital Music News نشان می‌دهد که تعداد مشترکان سرویس استریم موسیقی اپل موزیک در کشور آمریکا از سرویس اسپاتیفای پیشی گرفته است. در این گزارش آمار مربوط به تعداد مشترکان سرویس‌های استریم موسیقی نظیر اپل موزیک، اسپاتیفای، تایدل و سیریوس ایکس‌ام ارائه شده است. در رده‌بندی ارائه شده که به بازار آمریکا تعلق دارد، اپل موزیک موفق شده است تا از نظر تعداد کاربرانی که حق اشتراک ماهیانه را پرداخت می‌کنند، در رتبه‌ی اول قرار گیرد.
 
 


ادامه مطلب ...


           
شنبه 16 تير 1397برچسب:, :: 16:18
صدری سعیدی

بالاخره و پس از سال‌ها، قابلیتی به اسکایپ اضافه شده که جزو واجبات پیام‌رسان‌های امروزی محسوب می‌شود. از این به بعد وقتی به کسی پیام بدهید از خوانده شدن پیام توسط او مطلع خواهید شد.

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 16 تير 1397برچسب:, :: 16:11
صدری سعیدی

بهترین گوشی‌های هوشمند هرساله توسط تولیدکنندگان مطرحی مانند Apple ،Sumsug ،Google و … معرفی می‌شوند. علاوه بر این شرکت‌ها، ده‌ها شرکت جدید نیز با تولید بهترین گوشی های موبایل، درحد توان خود، سعی دارند وارد این رقابت شوند. از این شرکت‌ها می‌توان هواوی و شیاومی را نام برد. با پشت سر گذاشتن سال 2017 و ورود به سال 2018، کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی همانند سال‌های پیشین به معرفی گوشی‌های خود، از پایین رده تا بهترین‌ گوشی هوشمند خود پرداخته‌اند. به طور معمول بهترینِ این برندها در رقابتی سخت سعی دارند که عناوینی همچون بهترین گوشی دنیا در حال حاضر یا بهترین گوشی موبایل از نظر دوربین و … را از آنِ خود کنند. در این میان اما بهترین گوشی 2018 کدام است؟

قبلاً در دیجیت نست بهترین تبلت‌های 2018 را بررسی کرده‌ایم. در مقاله‌ی بهترین موبایل‌های 2018 سعی کرده‌ایم تا با کنکاش و بررسی‌ گوشی‌های منتخب 2018 در سایت‌های معتبر داخلی و خارجی همچون gsmarena.com و gsm.ir و… بهترین گوشی‌های موبایل را از جهات مختلف به شما خوبان معرفی کنیم.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 23 خرداد 1397برچسب:بهترین گوشی,بهترین گوشی هوشمند, :: 10:51
صدری سعیدی

گوردون مور تاجر و مهندس آمریکایی و یکی از مؤسسان شرکت افسانه‌ای اینتل است. او که خالق قانون مور در علوم کامپیوتر است، اکنون به‌عنوان رئیس هیئت مدیره‌ی بازنشسته‌ی اینتل شناخته می‌شود. مور در حال حاضر با ثروتی برابر با ۱۰.۶ میلیارد دلار در رتبه‌ی ۱۳۶ ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد.

گوردون مور یکی از تأثیرگذارترین افراد در تاریخ دنیای کامپیوتر است و در طول دوران فعالیت خود به‌خاطر دستاوردهای متعدد خصوصا در صنعت تولید تراشه، جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است. تحصیلات مور در علوم پایه‌ای فیزیک وشیمی بود و اولین مطالعات خود در مورد نیمه‌هادی‌ها را در کنار ویلیام شکلی انجام داد. نقطه‌ی عطف زندگی کاری مور، پیوستن به شرکت فیرچایلد سمی‌کانداکتر بود که پس از مدتی به تأسیس شرکت اینتل، غول پردازنده‌ی جهان منجر شد.

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 23 خرداد 1397برچسب:, :: 10:38
صدری سعیدی

ایمیل یا پست الکترونیک (Electronic mail or email or e-mail) یک روش فرستادن و دریافت کردن پیام بین مردم با استفاده از دستگاه‌های الکترونیک است. ایمیل از طریق شبکه رایانه‌ای که امروزه به نام اینترنت شناخته می‌شود، کار می‌کند. با آموزش تصویری ساخت ایمیل های مختلف از قبیل Yahoo، Gmail و Microsoft و نیز ساخت ایمیل ایرانی در دیجیت نست همراه باشید. بعلاوه، مزایای هر یک از کمپانی‌هایی که سرویس‌های پست الکترونیک به کاربران خود ارائه می‌دهند را به شما معرفی کنیم.


 

 



ادامه مطلب ...


کامپیوتکس نمایشگاهی با محوریت کامپیوتر است که همه ساله در تایپه تایوان برگزار می شود و از اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای این صنعت در سرتاسر دنیا نامش را مطرح کرد.

امسال کامپیوتکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ خردادماه میزبان بزرگان صنعت سخت افزار دنیا بود که مهم ترین خبرهای مربوط به آن را نیز در دیجیاتو از نظر گذراندید. در ادامه این مطلب نگاهی گذرا خواهیم داشت به برخی از مهم ترین محصولات معرفی شده در این رویداد.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 21 خرداد 1397برچسب:, :: 15:19
صدری سعیدی

اگر چند روزی را به دور از انرژی برق باشید یا موبایل یا تبلت شما به راحتی شارژ خالی می کند و یک روز کامل را دوام نمی آورد، پاوربانک می تواند برای شما وسیله ای باارزش باشد. این شارژرهای قابل حمل به شما این امکان را ارائه می دهند تا در هر جا که هستید بتوانید شارژ باتری خود را در حد کافی نگه دارید و از دستگاه های مجهز به USB همراه خود تا هر زمان که مشغول به کار هستید 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 21 خرداد 1397برچسب:, :: 15:15
صدری سعیدی
دستگاه‌های هوشمند در دنیای امروز تبدیل به یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده ما شده‌اند به شکلی که در ناخوداگاه ما همیشه این نگرانی وجود دارد که با تمام شدن باتری آن‌ها اتفاق ناگواری رخ خواهد داد. دلیل این نگرانی از آنجا سرچشمه می‌گیرد که طول عمر این محصولات تکنولوژی عمدتا کم است و خالی شدن شارژ باتری آن‌ها در یک سفر و یا در یک روز پرفشار کاری که مدام به آن نیاز دارید بسیار آزاردهنده است.
با پاوربانک‌های جدید NIK آشنا شوید
 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 7 خرداد 1397برچسب:, :: 14:16
صدری سعیدی

پاور پن ابزاری کاربردی و کوچک و چندکاره است. این گجت در واقع قلمی است که می‌تواند گوشی شما را شارژ کند و حتی می‌توانید از ان به عنوان قلم استایلوس نیز استفاده کنید.

اگر از آن دسته افرادی که ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته کوله‌پشتی روی دوششان است نباشید، حتما می‌دانید که همراه داشتن همیشگی یک پاوربانک چندان کار ساده‌ای نیست. اما اغلب ما همواره یک قلم در جیب خود داریم! پاور پِن اولین قلم دنیا است که در داخل آن یک باتری تلفن هوشمند قرار داده شده است. شما می‌توانید این گجت کاربردی کوچک را در جیب پیراهن یا کت خود قرار دهید تا همیشه یک قلم برای یادداشت‌برداری همراه داشته باشید که در عین حال می‌تواند در مواقع مورد نیاز، تلفن هوشمند شما را هم شارژ کند.

Power Pen: قلم یا پاوربانک؟


ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 7 خرداد 1397برچسب:, :: 14:9
صدری سعیدی

اما با پیشرفت فناوری در این عرصه ، قابلیت شارژ لپ تاپ و نوت بوک توسط پاوربانک ها هم در دسترس بوده و مدل های بسیاری از برندهای مختلف می توانند به راحتی لپ تاپ شما را برای یک مرتبه و یا حتی بیشتر ، بصورت کامل شارژ نمایند.

بعنوان مثال پاور بانک B222 کمپانی اپیسر برخلاف ابعاد کوچک خویش ، به راحتی می تواند در مواقع ضروری که دسترسی به برق شهری مهیا نیست ، شارژ لپ تاپ شما را برای استفاده مجدد بر عهده بگیرد. ظرفیت این پاوربانک 11400 میلی آمپر ساعت می باشد و با استفاده از رابط های آداپتوری که به همراه محصول می باشد می توانید طیف وسیعی از نوت بوک ها را با آن شارژ نمایید.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 16:23
صدری سعیدی

پاوربانک صورتی 10400 میلی آمپر ORICO Q1

پاوربانک صورتی 10400 میلی آمپر ORICO Q1 با قابلیت شارژ سریع Quick Charge ، با رنگ بندی های مختلف، مناسب برای هر سن و سال و هر فردی می باشد.

امروزه مصرف برق محصولات الکترونیکی در یک وضعیت هشدار قرار دارد. شما هرروز مشغول شارژ کردن دستگاه های خود مثل گوشی همراه هستید.

پاوربانک برای ما یه همراه عالیست وقتی که قصد خارج شدن از منزل را داریم. این پاوربانک با پشتیبانی از تکنولوژی QC2.0 (شارژ سریع) بسیار کاربردی و محبوب است.

در مقایسه QC2.0 با تکنولوژی های نسل قبل، QC2.0 3 تا 4 برابر سریعتر می باشد. پاوربانک Q1 ارزش خرید بالایی دارد و در خرید آن شک نکنید.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 16:19
صدری سعیدی

تکنولوژی iSmart و کاربردهای آن در زندگی روزمره:

تا به حال حتماً این تجربه را داشته‌اید که سرعت شارژ گوشی یا تبلت شما با شارژری حتی با جریان خروجی بالا بسیار کند بوده، اما با شارژری حتی با جریان خروجی پایین‌تر بسیار سریع بوده است! این به خاطر تکنولوژی iSmart یا موارد مشابهی است که در مدارات الکترونیکی شارژر خروجی تعبیه شده است.

 

تکنولوژی iSmart جهت شارژ سریع و بهینه باتری وسایل الکترونیکی
 

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:iSmart,, :: 16:8
صدری سعیدی

تا به حال از خود پرسیده اید که چرا تلفن همراه شما با برخی درگاه های شارژ سریعتر و با برخی کندتر شارژ می شوند؟ این موضوع اغلب تنها به قدرت شارژ شما مربوط نمی شود. برخی درگاه ها به زبان درستی که بتواند دستگاه شما را با نهایت سرعت شارژ کند صحبت نمی کنند. شارژ آیفون خود را با یک آداپتور اندروید امتحان کنید و یا برعکس تا ببینید که زمان شارژ شما می تواند دو برابر به طول بینجامد یا نه!

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:انکر,اور آی کیو, :: 16:1
صدری سعیدی

پاور بانک ها گجت هایی نسبتا نو ظهور هستند که با در اختیار داشتن آنها دیگری ترسی از تمام شدن باتری گوشی هوشمند، تبلت و دیگر گجت های خود نخواهید داشت، در این مطلب به معرفی بهترین پاور بانک های سال 2018 می پردازیم.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:بهترین پاوربانک, :: 15:54
صدری سعیدی

با افزایش استفاده کاربران از تلفن‌های هوشمند، طول عمر باتری این محصولات نیز دیگر جوابگوی نیاز آن‌ها نیست و اکثر مواقع با پیام کم بودن شارژ باتری مواجه می‌شوند. از طرفی، متصل بودن به شارژر در اکثر اوقات نیز ایده جالبی به شمار نمی‌رود و برای همین، یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از پاوربانک بوده که در ادامه به توضیح مفصل پیرامون انتخاب و خرید آن خواهیم پرداخت.

سوال اول: چرا برای تبلت یا تلفن هوشمند خود پاوربانک بخریم؟

همانطور که گفتیم، استفاده ما از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بسیار زیاد شده است و برای همین مدام با کاهش شارژ باتری مواجه می‌شویم و برای همین، به همراه داشتن یک پاوربانک همیشه اقدام مناسبی است.

How-to-Choose-Power-Bank-for-Phone-and-Tablet-1024x339.jpg



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 9 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:4
صدری سعیدی

10 بازی برتر اندروید سال 2017 کدامند؟ ملاک انتخاب بهترین بازی های اندروید چیست؟ بهترین بازی رایگان مد نظر است یا بازی‌های پولی؟ آیا پرطرفدارترین بازی های اندروید، بهترین هم هستند؟ به طور کلی برای معرفی بهترین بازی های موبایل چه مواردی را باید در نظر داشت؟ بازی‌های اندروید ایرانی کجای لیست بهترین بازی‌ های اندروید‌ قرار می‌گیرند؟

همانطور که در مورد 10 اپلیکیشن‌ برتر اندروید نیز اشاره شد، از آنجا که روزبه‌روز اپلیکیشن ها و بازی های اندروید نسبت به گذشته بهتر و بیشتر می‌شوند، پاسخ به سوالاتی مانند اینها و انتخاب بازی برتر اندروید دشوارتر می شود. تعیین و معرفی بهترین بازی‌ های رایگان موبایل خود نیازمند کار و زمان زیادی ‌است. در واقع یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بهترین بازی های موبایل مراجعه به سایت‌های تخصصی و مرجع همچون IGN است.

بهترین بازی‌های پولی اندروید، بهترین بازی‌های ایرانی، بهترین بازی های ژانرهای مختلف و سایر بهترین‌ها هریک نیازمند بررسی و ارائه در نوشتار جداگانه‌ای است که در دیجیت نست حضور شما مخاطبین گرامی ارائه خواهد شد.

طراحی و تولید بازی‌های ویدئویی، به ویژه بازی‌های موبایل، تبدیل به صنعتی بسیار بزرگ در جهان شده است. به دلیل همین رشد روزافزون، عدم امکان امتحان کردن تمام بازی ها و نیز تفاوت در سلیقه‌ی افراد، انتخاب تعداد معدودی از بازی ها به عنوان پرطرفدارترین بازی های اندروید سال 2017 یا انتخاب بهترین بازی اندروید سال 2017، کاری مشکل است. در این مقاله قصد داریم بر اساس تعداد دانلود بازی های اندروید از سایت Google Play و نیز فروشگاه های داخلی مانند کافه بازار، 10 بازی برتر اندروید سال 2017 اندروید را، به طور خلاصه، به شما معرفی کنیم.

بازی‌هایی که در گوگل پلی وجود دارند به سه دسته تقسیم می‌شوند که دسته‌ی اول بازی‌ ها کاملا رایگان می‌باشند، دسته‌ی دوم بازی ها، قسمتی برای پرداخت درون بازی وجود دارد و دسته‌ی سوم بازی ها آنهایی هستند که حتما ابتدا باید هزینه‌ی بازی را بپردازید تا سپس اجازه‌ی دانلود بازی را پیدا کنید. رایگان یا پولی بودن بازی ها در این مقاله در نظر گرفته نشده و بازی‌های برتر اندروید را تنها بر اساس محبوبیت آنها انتخاب کرده ایم.



ادامه مطلب ...


           


انکر نسل جدیدی از پاوربانک PowerHouse 200 با ابعاد کوچک‌ و قیمتی پایین‌تر در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرد.

انکر، شرکت‌ تولیدکننده‌ی لوازم جانبی، امروز در جریان نمایشگاه CES 2018 نسل دوم پاوربانک غول‌پیکر و پرظرفیت خود، موسوم به PowerHouse را با ابعاد کوچک‌تر و نیمی از ظرفیت و برچسب قیمتی نسل قبل رونمایی کرد. محصول جدید انکر از تابستان سال جاری میلادی با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد که حدود ۲۰۰ دلار از نسل اول PowerHouse ارزان‌تر است.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 14 فروردين 1397برچسب:پاوربانک,انکر,, :: 10:19
صدری سعیدی

فرض کنید که در یک ماجراجویی در جنگل یا گردش در طبیعت هستید و باتری گوشی‌تان هم در حال تمام شدن است و به پریز برق هم دسترسی ندارید. اما تکنولوژی هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. حالا دیگر می‌توانید از طریق انرژی خورشیدی نیز گجت‌ها و گوشی هوشمند خود را شارژ کنید.

 

 



ادامه مطلب ...


           

گوشی های هوشمند امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد ولی یکی از مشکلات بسیار بزرگ این مدل گوشی ها، تمام شدن زود هنگام شارژ باتری آن هاست که این مورد بارها شما را عصبی و کلافه کرده ولی با پیشرفت تکنولوژی و ساخت انواع پاوربانک این مشکل رفته رفته در حال رفع شدن است. بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از پاور بانک اسمارت است تا دیگر نگران اتمام شارژ گوشی خود نباشید.

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 10 اسفند 1396برچسب:, :: 10:10
صدری سعیدی

در این مقاله قصد داریم به معرفی 7 مورد از بهترین پاور بانک ها برای گوشی های اندرویدی و آیفون ها همراه با قیمت جهانی و قابلیت های آنها بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

وقتی به عمر باتری گوشی های هوشمند مدرن می‌رسیم، تنها می‌توان آن ها را با یک جمله توصیف کرد: ناکافی هستند.

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 9 اسفند 1396برچسب:بهترین پاوربانک,, :: 15:49
صدری سعیدی


شیائومی توانست با فروش بیشترین تعداد پاوربانک در دنیا، جایگاه نخست را در فروش این محصولات به خود اختصاص دهد.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 بهمن 1396برچسب:, :: 12:54
صدری سعیدی

در این مطلب از ابزار سفر با بامپ (Bump) آشنا خوهید شد. بامپ ابزاری تخم‌مرغی شکل است که هم به عنوان شارژر دیواری و هم پاوربانک (شارژر همراه) استفاده می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.

این روزها، در زمینه ساخت شارژر‌های قابل‌حمل نوآوری‌های چندانی به چشم نمی‌خورد و معمولا شارژرها ظاهری مشابه یک مستطیل‌مکعب دارند و تنها چیزی که باعث تفاوتشان از هم می‌شود اندازه و رنگ‌های متنوع آنها است. در عین حال، یکی از چیزهایی که درباره شارژرها خوشایند به نظر می‌رسد این است که اغلب قیمتی مناسب دارند و کاربردی‌ هستند.

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 بهمن 1396برچسب:, :: 12:33
صدری سعیدی

پاوربانک در واقع یک باتری همراه است که می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مختلف استفاده کرد. این دستگاه در مواقعی که شارژ گوشی یا تبلت‌تان خالی می‌شود و به منبع برق دسترسی ندارید می‌تواند بسیار کاربردی باشد.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 11 بهمن 1396برچسب:HuntKey,پاوربانک, :: 10:34
صدری سعیدی

سرعت اینترنت موبایل و کاربردهایش روز به روز در حال افزایش است. امروزه در کشورمان ایران نیز اینترنت 3G و سرویس‌های پرسرعت اینترنت موبایل، بسیار پرطرفدار هستند. در چنین شرایطی موبایل‌ها توان نگهداری شارژ کافی را ندارند و با WiFi روشن و سرویس داده، شارژ شما به سرعت خالی می‌شود. در چنین شرایطی فقط پاوربانک‌ها می‌توانند به داد شما برسند.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 10 بهمن 1396برچسب:پاوربانک,, :: 16:1
صدری سعیدی

چرا مودم همراه؟ کدام مودم همراه؟

مودم دانگل، همراه، یا رومیزی؟ ۴.۵G ،۴G ،۳G یا TD-LTE؟ بهترین مودم کدام است؟ کدام یک برای من مناسب تر است؟

برای انتخاب و خرید مناسب‌ترین و بهترین مودم، پیش از هر چیز می‌بایست الگو، مقدار و نوع مصرف ایترنت خود و نیز انتظاراتی را که از مودم داربد دقیقاً مشخص کنید. با پاسخ به سوالاتی مانند مواردِ زیر می‌توان دریافت که آیا مودم همراه مناسب شماست یا خیر؟ اگر به مودم همراه نیاز دارید، آنگاه مناسب‌ترینِ آنها برای شما کدام است؟ این مودم همراهِ مناسب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 25 دی 1396برچسب:مودم همراه, :: 13:7
صدری سعیدی

انرجایزر از پاوربانک مدل QE۱۰۰۰۰CQ به عنوان اولین پاوربانک با قابلیت شارژ  بی‌سیم تایپ C که دارای تکنولوژی Qualcomm نس ۳ است رونمایی کرد.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 4 دی 1396برچسب:, :: 15:1
صدری سعیدی

اما تقلبی یا اصل بودن پاور بانک ها مسئله ای اساسی برای کاربران به شمار می رود چرا که ممکن است به دستگاه الکترونیکی انها آسیب بزند. در ادامه به بررسی راه ها و چگونگی تشخیص تقلبی بودن پاور بانک می پردازیم..

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 4 دی 1396برچسب:, :: 14:40
صدری سعیدی

تسلا به‌عنوان یکی از کمپانی‌های نوپا که اخیرا نظر بسیاری را به خود جلب کرده، شارژر و پاوربانکی شبیه به ایستگاه‌های شارژ خودورهایش برای گوشی‌های هوشمند تولید کرده است.

 

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 18 آذر 1396برچسب:تسلا,پاوربانک, :: 11:8
صدری سعیدی

شیائومی محصولات جدیدی در فهرست آمازون قرار داده است که نشان از ادامه‌ی گسترش فروش محصولاتش در آمریکا دارد.

 

 



ادامه مطلب ...


           

 

تسلا با معرفی یک خودروی فوق سریع و یک کامیون برقی جدید، هفته مهم و سرنوشت سازی را پشت سر گذاشت. اما در کنار این دو محصول پر سر و صدا، کمپانی از اختراعات جدید دیگری هم رونمایی کرده که بر خلاف خودروهای گران قیمتش جمع گسترده تری از مردم می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

 

 

                                         



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 29 آبان 1396برچسب:تسلا,پاوربانک, :: 9:46
صدری سعیدی

بهترین پاور بانک ها : شاید شما هم بارها در هنگام سفر ، گردش و …. به دنبال یک پریز برق بوده اید تا بتوانید چند دقیقه ای گوشی خود را شارژ کنید و همواره در زمان استفاده از گوشی نگران از دست رفتن شارژ گوشی خود بوده اید !!!
اما امروزه پاور بانک ها این مشکل را حل نموده اند . در ادامه قصد داریم شما را با برخی از این بهترین پاور بانک ها آشنا کنیم تا در مواقع ضروری از آن استفاده نمایید .

 

 

 



ادامه مطلب ...


           

کوله پشتی جدید شرکت اچ پی با نام «Powerup Backpack» شبیه دیگر محصولات بازار به نظر می رسد، اما داخل آن باتری عظیم 22400 میلی آمپر ساعتی جای گرفته که قادر است بارها ابزارهای الکترونیکی شما را شارژ نماید. مثلاً با این ظرفیت بالا، می توان باتری اسمارت فون را تا 10 بار پر کرد.

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:, :: 13:36
صدری سعیدی

با ظهور یو اس بی نوع سی (USB C)، شارژ کردن سریع‌تر گوشی‌ها نسبت به قبل امکان پذیر شده است. کمپانی Nifty هم از این فرصت و تکنولوژی بهره لازم و کافی را برده و به تازگی پاور بانکی را با نام PowerPod به بازار عرضه کرده است که شما را قادر می‌سازد گجت‌ها و دستگاه‌های خود را سریع‌تر از قبل شارژ کنید. اما بهترین قسمت ماجرا این است که این پاور بانک را تنها با قیمت ۵۰ دلار می‌توانید خریداری نمایید.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:, :: 13:34
صدری سعیدی

در خیابان های شهر هدفدار پرسه زده و پوکمون شکار کنید! البته، این شکار را نه می توان کباب کرده و خورد و نه می توان آن را به مغازه های خریدار حیوانات اهلی فروخت و تنها جنبه بازی و سرگرمی دارد، اما در هر صورت همواره افرادی پیدا می شوند که غرق در یک بازی شده و زندگی خود را با آن عجین می کنند، بطوریکه ساعات بسیار زیادی را به پای آن صرف می نمایند.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 16 آبان 1396برچسب:پاوربانک, :: 13:29
صدری سعیدی

همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های زیادی امروزه به درگاه پرسرعت USB Type-C مجهز شده‌اند. شیائومی که سال‌هاست به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید پاوربانک خصوصا در آسیا شناخته می‌شود به تازگی مدل Mi Power Bank Pro را با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپرساعت و این درگاه جدید معرفی کرده است.پاوربانک‌های شیائومی در آسیای شرقی و حتی خاورمیانه و ایران طرفدارهای زیادی دارد. کیفیت ساخت بالا، زیبایی لازم، ظرفیت‌های متنوع و بازده خوب از ویژگی‌های مثبت پاوربانک‌های Mi هستند. از آنجا که طبق نظرسنجی شیائومی مدل 10 هزار میلی‌آمپرساعتی بیشترین ظرفیت را دارد پاوربانک جدید این شرکت نیز با همین ظرفیت و USB Type-C با سرعت شارژ بالا معرفی شده است.

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 8 آبان 1396برچسب:پاوربانک,شیائومی,, :: 11:30
صدری سعیدی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها